Buy Now
Flip Flops
Sample text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit nullam nunc justo sagittis suscipit.
Quantity
10,00 kr.
7,00 kr.

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger:
Borre & Severin Optik ApS
Lille Torv 3
3700 Rønne
CVR-nr.: 39373920
Telefon: 60549245
E-mail: info@borreseverinoptik.dk


Betaling
Vi modtager betaling med kreditkort (Dankort, VISA & Mastercard).

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK (danske kroner) og inkluderer moms.

[Bemærk: Dette gælder ikke for varer, der er fremstillet efter forbrugerens specifikationer.]

For offentlige kunder med eget EAN-nummer tilbyder vi udstedelse af EAN-fakturaer. Dette kan gøres ved at vælge direkte bankoverførsel som betalingsmetode. I kommentarfeltet bedes du venligst angive følgende oplysninger:

Rekvisitionsnummer

EAN-nummer

Referenceperson


Levering
Vi forsøger at afsende ordrer indgivet inden kl. 12:00 samme hverdag. Ordrer indgivet efter kl. 12:00 afsendes den næste hverdag. Leveringstider afhænger af fragtfirmaets kapacitet og kan variere. Du vil modtage en bekræftelse med sporingsnummer, når din ordre er afsendt.

Vi tilbyder levering med DAO, GLS og PostNord. Ved bestilling kan du selv vælge, om du ønsker levering til en pakkeshop eller direkte til din adresse, enten som privat eller erhverv.


Reklamationsret
I henhold til købeloven har du 2 års reklamationsret. Vores reklamationsret dækker fejl i materiale, afvigelser fra design og/eller fabrikationsfejl. Afhængigt af den konkrete situation kan du få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller et afslag i prisen.

Reklamationen dækker ikke fejl eller skader forårsaget af forkert håndtering af produktet. Forkert håndtering inkluderer f.eks. forkert opbevaring, forkert brug af produktet i forhold til dets tilsigtede anvendelse mv.

Du skal reklamere inden for en “rimelig tid” efter at have opdaget manglen/fejlen. Rimelig tid defineres som inden for de første 14 dage efter modtagelse af varen eller straks efter at fejlen er opdaget.

Vi dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Returnering skal aftales på forhånd. Vi modtager ikke forsendelser pr. efterkrav.


Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du sende dine bankoplysninger (reg.nr. og kontonummer), så vi kan overføre det aftalte beløb til din konto. Oplysningerne kan sendes sikkert via e-mail til info@borreseverinoptik.dk, da de kun vil blive brugt til refusionen. Vores e-mails behandles kun af ansatte, der er underlagt tavshedspligt.


Returret
Du har 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop, medmindre der er tale om digitale produkter som onlinekurser, hvor fortrydelsesretten bortfalder, så snart adgang til produktet er givet.

Returperioden regnes fra den dag:

  • Du modtager ordren.
  • Du modtager den sidste vare i en ordre med flere varer, der leveres separat.
  • Du modtager det sidste parti i en ordre med flere partier.

Returneringsomkostninger er kundens ansvar, medmindre der vedlægges en returlabel i din forsendelse. Ved returnering skal varen pakkes ordentligt ind, og en kopi af ordrebekræftelsen skal vedlægges.

Fortrydelse skal anmeldes senest 14 dage efter købet, og varen skal returneres senest 14 dage efter fortrydelsen. Meddelelse om fortrydelse skal gives pr. e-mail til info@borreseverinoptik.dk.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fra fortrydelsesretten:

  • Varer fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller med et tydeligt personligt præg.
  • Forseglede varer, der af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke kan returneres, hvis forseglingen er brudt.
  • Varer, der bliver uløseligt blandet med andre varer efter levering.
  • Udførte tjenesteydelser, hvis leveringen er påbegyndt med forbrugerens samtykke.
  • Digitalt indhold, der ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt.
  • Sessioner som rådgivning, coaching eller terapi, hvis de første 20 minutter er afholdt.
  • Udsalgsvarer, hvor det tydeligt er oplyst, at der ikke er fortrydelsesret.
  • Aviser, tidsskrifter eller magasiner (undtagen abonnementsaftaler).
  • Varer, der forringes eller forældes hurtigt, f.eks. fødevarer.

Varens stand ved returnering
Varen skal returneres i original stand og emballage. Du hæfter kun for værdiforringelse, der skyldes anden håndtering end nødvendig for at undersøge varens art, egenskaber og funktion.

Hvis varen er brugt udover, hvad der er nødvendigt for at afprøve den, kan refusionen nedsættes i forhold til varens stand og handelsmæssige værdi.


Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit køb, får du det fulde beløb tilbage, inklusive leveringsomkostninger (undtagen ekstra omkostninger, hvis du har valgt en dyrere leveringsmetode end vores standardlevering). Tilbagebetalingen vil ske med samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet, medmindre andet er aftalt.

Vi tilbageholder tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget den returnerede vare, medmindre du har fremlagt dokumentation for forsendelsen.


Klageadgang
Klager over varer eller tjenesteydelser kan indgives via:

  • Klageportalen: Center for Klageløsning, Navnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • EU’s online klageplatform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ (for forbrugere bosat i andre EU-lande).